Aktualności
Poprzedni Następny
Powrót

O Audience development w Purpose

 

Oddajemy w Wasze ręce kolejną publikację zrealizowaną we współpracy z Purpose i dotyczącą koncepcji budowania publiczności. Złożyły się na nią teksty opracowane przez zespół i współpracowników Fundacji Impact oraz przez uczestników pierwszej edycji programu „Audience development dla Wrocławia 2016” (w 2015 roku).

Mamy nadzieję, że znajdziecie tam sporo inspiracji

Purpose

 

Spis treści
Wstęp
Audience development

Wywiad
Nasza przygoda z audience development

Prezentacja
Biblioteka i rozwój publiczności…

Analiza
Inspiracje z Idea Store, czyli MBP z wizytą w Londynie

Kariera
Wyzwania dla specjalisty ds. rozwoju publiczności

Przemysły kreatywne
Narodowe Forum Muzyki i Gateshead

Młoda
Avatarowe kiszki, czyli zerknijmy sobie do środka

Warsztaty
Badanie publiczności dla początkujących

Felieton
Centrum Sztuki WRO i audience development

Na marginesie
Moda na audience development?

To długofalowy, dynamiczny i całościowo zintegrowany proces stawiający WIDZA w centrum codziennych działań całej organizacji. Ważna jest zarówno dbałość o dotychczasową publiczność, jak i świadome docieranie do nowej. >>>