Aktualności
Poprzedni Następny
Powrót

Sztuka dla Widzów 2015 Warszawa - program

 

Sztuka dla Widzów 2015
Dni otwarte z audience development, w tym roku pod hasłem: PUBLICZNOŚĆ, CZYLI KTO?

14-15 grudnia 2015
Organizator: Fundacja Impact
Finansowanie: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz m.st. Warszawa
Miejsce: Narodowy Instytut Audiowizualny ul. Wałbrzyska 3/5, Warszawa
 
 

Poniedziałek, 14 grudnia 2015

9.30 - 10.00 Rejestracja

10.00 - 10.05 Powitanie Anna Michalak-Pawłowska - Pełnomocnik m.st. Warszawa ds. Edukacji Kulturalnej, Monika Bończa-Tomaszewska Dyrektor NInA

10.05 - 11.00 Rozgrzewka i wprowadzenie do koncpecji audience development - Paul Bourne (Menagarie) Cambridge, Wielka Brytania

11.00 - 12.15 Audience development, to dla mnie… - doświadczenia polskich instytucji z pracą z koncepcją budowania publiczności: Agnieszka Kubicka-Dzieduszycka i Magdalena Kreis Centrum Sztuki WRO, Jolanta Grzelczyk Miejska Biblioteka Publiczna we Wrocławiu

12.15 - 12.30 Kawa

12.30 - 13.30 Zasady segementacji - czym jest segmentacja, dlaczego działa i jak stworzyć pożyteczną segementację publiczności + konkrente przykłady z Wielkiej Brytanii, Sarah Boiling, Sarah Boiling Associates, Londyn, Wielka Brytania

13.30 - 14.30 Przerwa na lunch

14.30 - 17.39
- Dlaczego warto znać swoją publiczność? Jak można ją lepiej poznać? Jeśli nie “ankietka”, to co?, Bartłomiej Lis (Muzeum Współczesne Wrocław)

-Praktyczne wprowadzenie do pracy metodą design thinking, Piotr Wojciechowski


Wtorek, 15 grudnia 2015

10.00 - 18.00 Warsztaty
Godzinna przerwa na lunch planowana jest o godzinie 13.30. W trakcie także przerwy kofeinowe.

Cały dzień poświęcony będzie praktycznej, warsztatowej pracy w grupach po czujnym okiem Bartłomieja Lisa (Muzeum Współczesne Wrocław), Agnieszki Wojciechowskiej (Warsztaty Kultury, Lublin) oraz Agaty Etmanowicz i Agnieszki Wlazel (Fundacja Impact).

Główne wątki merytoryczne to m.in.:
- projektowanie oferty instytucji/organizacji kulturalnej zgodne z metodą design thinking;
- zastosowanie segmentacji w praktyce;
- jak badać animując;
- o co i jak pytać naszą publiczność;
- kreatywne myślenie;
- efektywna praca w zespołach projektowych.

Zapraszamy do wspólnego eksperymentowania nowego formatu!



To długofalowy, dynamiczny i całościowo zintegrowany proces stawiający WIDZA w centrum codziennych działań całej organizacji. Ważna jest zarówno dbałość o dotychczasową publiczność, jak i świadome docieranie do nowej. >>>